08 січня 2024

Як використовувати соціальні мережі для просування твоїх книг та залучення аудиторії

Вітаю, творчі душі! Мій челендж продовжується. Полягає він у тому, що я висвітлюю теми, які згенерував чат jpt на теми письменництва, онлайн маркетингу та мережевого маркетингу. Публікую дописи тричі на тиждень і ділюся своїми знаннями максимально відверто.



В сьогоднішній темі - використання соціальних мереж в просуванні книг у мене успіхів зовсім небагато, у мене немає тисяч підписників та мільйонних охоплень, тому я не маю морального права чомусь тебе по ній навчати. Але я хочу зосередитися сьогодні трохи на іншому.


Оскільки зараз ми живемо в такому світі, де соціальні мережі відіграють роль вітрини особистості, то важко уявити собі як можна стати популярною без представлення себе в них. Тим не менше, деякі люди (і я якийсь час була серед них) зосереджуються виключно на вітрині, забуваючи, що за нею також щось має бути.

Таким чином, я втрачала чимало часу, намагаючись просунутися в спільнотах, які мені були зовсім не цікаві. Звісно, що якщо немає щирого зацікавлення чимось, то успіху ти в цьому не досягнеш. Так вийшло і у мене. Незважаючи на каторжну (такою вона відчувалася для мене) роботу, мені так і не вдалося сформувати ту саму "лояльну аудиторію" в мережі.

Що я робила

Я публікувала сториз, викладала професійні та експертні дописи, робила портретні та сюжетні світлини, проводила прямі ефіри, записувала відео... І не отримувала майже ніякого відгуку. Хіба що від одного-двох найближчих родичів.

Звісно, це все пригнічувало, я кидала цю справу на кілька тижнів або й місяців... А потім поверталася знову... І по колу.

Але в той самий час в творчості в мене йшло все досить непогано на онлайн платформі самвидаву мої книги потроху здобували популярність, приносили мені перші, хоч і маленькі гонорари. І тут моя впевненість росла.

Що я зрозуміла

На такій от гойдалці я жила поки не познайомилася з такою соціальною мережею, як Threads. Вона зовсім недавно з'явилася, але саме тут я відчула, що мені хочеться спілкуватися з людьми, мені цікаво здобувати нових підписників, мені не важко публікувати дописи.

Тут я не думаю над контент-планом, як про це вже звикла турбуватися в інших соціальних мережах. Хтось порівнює Тредс з іксом (колишній твітер), але я не згодна. Це як небо і земля. Незаангажовані, вільні люди. Простір вільний від ру@ні. І абсолютно вільне вираження думок. Хочеш викладай світлину, хочеш тільки текст, роби власні гілки, спілкуйся з цікавими людьми. Тут я вже знайшла кількох нових читачів для моїх книг.

Ну от хотіла про просування в соцмережах поговорити, а вийшла реклама всього лише одної😅

В будь-якому разі гарантом зростання твоєї аудиторії є лише щире зацікавлення тими людьми,. які підписуються на тебе, які читають твої дописи та книжки. Соцмережі дають нам можливість доторкнутися до кожного, але в погоні за охопленнями ми часто забуваємо про те, що лише один читач, якому насправді сподобалася твоя робота, набагато дорожчий ніж сотні "накручених" вподобайок.

Що я роблю

Я до чого це все вела та розповідала. Використовувати соціальні мережі для просування власних книг, залучення нової аудиторії та створення власного бренду потрібно, але, якщо ти не блогер чи SM-маркетолог, то не треба робити з цього ще одну свою роботу.

- А як же тоді їх вести? - спитаєш ти.

Відповідаю: Так, як тобі подобається.

- Що публікувати?

Відповідаю: 

  • Посилання на свої книги
  • Новини про новинки
  • Новини про оновлення
  • Вдячності за відгуки, лайки до твоїх книг (можна зі скріншотами)
  • Те, що тебе раптом надихнуло
  • Те, що тебе раптом розлютило
  • Питання про те, що тебе цікавить
  • Коментарі до цікавих дописів, тобто спілкуємося зі своєю аудиторією та тими, за ким слідкуємо, на їхній території
  • Якщо хочеш, щось про себе особисто
- Що не публікувати?

Відповідаю:

  • Те, чого насправді не відбувалося /не відчуваєш/ не знаєш і т.п., тобто брехні
  • Інтим (звісно, якщо не пишеш еротичні романи)
  • І ще не рекомендую "гострі теми" (релігія, мова, расизм, сексизм тощо). Звісно ці теми зазвичай гарно збільшують охоплення, але як людину характеризують тебе не дуже.

Шукай легких шляхів та задоволення. Не відмовляйся від дій, але намагайся зробити так, щоб вони були максимально приємними. Тоді ти не тільки досягнеш бажаного, а ще й почуватимешся при цьому чудово.

До зустрічі на друкованих сторінках!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Використання електронних листів для залучення читачів та збільшення продажів

Вітаю, творчі душі! Я вчу і вчуся разом з вами, тому сьогодні будемо розглядати тему електронних розсилок та використання їх для просування ...