05 січня 2024

Стратегії співпраці та брендинг для письменників. Ключові кроки до успіху

 

Вітаю, творчі душі! Сьогодні я хочу трохи відволіктися від текстів та сюжетів та поговорити про навколо-письменницькі справи, а саме: варіанти професійної співпраці та розвиток особистого бренду. Для авторів, які прагнуть визнання та успіху, ці кроки стануть важливим керівником.

Дівчина розглядає мапу


Отже, які інструменти допоможуть в просуванні твоєї творчості і тебе як автора, розглянемо нижче.

Авторський блог та соціальні мережі

На жаль чи на щастя в сучасному світі, якщо тебе немає в інтернеті, то тебе немає в професії. Це стосується будь-якої діяльності, в тому числі і творчої.

Створення особистого бренду починається з майданчиків, де ти можеш поділитися своєю творчістю та думками. Є чимало варіантів представити себе в мережі. І найкраще використовувати їх всі, але принаймні тобі потрібно мати особистий блог та сторінки в найпопулярніших соціальних мережах.

Ведення авторського блогу та активна присутність в соціальних мережах дозволять залучати аудиторію та підтримувати контакт із нею. Ділися своїм досвідом, публікуй уривки роману чи цілі оповідання, відповідай на питання підписників.

Що ще можна публікувати, чи варто демонструвати особисте життя та інші захоплення, чи потрібно розділяти акаунти - щодо цього різні маркетологи та блогери суперечать одне одному. 

Особисто я вважаю, що і блог і соціальні мережі повинні відображати тебе, як особистість, тому можна й потрібно транслювати всі боки свого життя. З іншого боку, тих особливостей, які є соціально неприйнятними або занадто інтимні подробиці власного життя, краще уникати.

Публікація на книжкових платформах

Не обмежуй себе лише власним блогом. Якщо в тебе є достойно оформлені текст та обкладинка, розглянь можливість публікації своїх творів на спеціальних літературних платформах або в онлайн-журналах. Така співпраця може принести тобі нових читачів, підвищити репутацію та навіть отримувати гонорари.

Проте варто враховувати, що на таких платформах найбільш популярними є легкі історії про кохання. І якщо в тебе інший жанр, тобі може знадобитися трохи більше часу, щоб знайти свою аудиторію. Але, якщо ти задієш всі інструменти з цього допису, то нікуди твоя аудиторія від тебе не дінеться.

Участь у літературних заходах та конкурсах

Активна участь у літературних заходах - флешмобах, марафонах та конкурсах, як онлай так і офлайн, дозволить тобі особисто зустрітися з аудиторією та колегами, отримати додаткове просування від організатора. Такі заходи не лише можливість представити свої твори, але й метод покращити свої професійні навички, знайти нові зв'язки. Особисто я зробила кілька ривків в своїй творчості саме під час участі в літературних конкурсах.

Участь сама по собі вже є неабияким стимулом, але виграш, отримання визнання та премії - особливо приємні.

Створення аудіокниги

Розглянь можливість створення аудіокниги. Тільки уяви, скільки нових читачів ти зможеш залучити! Адже зараз навіть люди з нормальним зором використовують можливість слухати книги під час виконання якихось буденних чи механічних справ або за кермом. Це не лише робить твої історії більш доступними для читачів, але й дозволяє розвивати нові напрямки у сфері літератури.

Якщо чесно, в мене самої руки до цього поки що не дійшли, але я обов'язково реалізую такий проєкт з моїми найпопулярнішими творами.

Формування унікального стилю спілкування

Твій стиль письма – це твій відбиток у світі літератури. Те ж саме стосується й твого бренду та стилю спілкування в онлайн середовищі. Зосередь увагу на створенні свого унікального стилю. Скоріше за все, він у тебе вже є, просто тобі не потрібно було зосереджуватись на ньому раніше. Але зараз тобі обов'язково треба  підкреслити свої особливості, щоб виокремитися серед інших авторів.

Співпраця з іншими авторами

Якщо ти екстраверт, і комунікації для тебе не проблема, а задоволення, або якщо в тебе є близька людина, яка також обожнює письменництво, обов'язково вступай в співпрацю з іншими авторами. Організуйте співавторство, блог-тур чи взаємну підтримку в соціальних мережах. Спільні зусилля можуть забезпечити ширше охоплення аудиторії та нові можливості для розвитку.

Якщо ж по життю тобі комфортніше робити все на самоті (як мені, наприклад), то не силуй себе. Все вийде тільки тоді, коли ти отримуєш задоволення від процесу.

Взагалі співпраця та побудова бренду – це складні завдання, але вони варті зусиль. Стратегії, які я перерахувала, не тільки зроблять тебе більш помітною, але і сприятимуть розвитку тебе як творчої особистості. Бажаю тобі неймовірних творчих досягнень!

До зустрічі на друкованих сторінках!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Використання електронних листів для залучення читачів та збільшення продажів

Вітаю, творчі душі! Я вчу і вчуся разом з вами, тому сьогодні будемо розглядати тему електронних розсилок та використання їх для просування ...