03 січня 2024

Шлях митця. Рецензія на книгу, яка надихнула мене та навчила бути щасливою

Вітаю, творчі душі! Нарешті новий рік настав, і я бажаю вам, щоб він бу неодмінно щасливим!

І, можливо, я зможу вам у цьому допомогти. Адже сьогодні я хочу поділитися враженнями про абсолютно унікальну для мене книгу американської письменниці Джулії Кемерон "Шлях митця". Яка, як я вже написала в заголовку, змінила моє життя у 2018 році. Завдяки їй я зрозуміла, що хочу бути письменницею і знайшла в собі сили нарешті розпочати цей шлях.



Про що ця книга

"Шлях митця" це не справжня книга, як ми її розуміємо після навчання в школі чи у виші. Це надрукований у форматі книги тренінг. І саме у цьому форматі її слід використовувати.

Тобто, якщо ти просто прочитаєш все, що там написано, не виконуючи день за днем різноманітні завдання, ти навряд чи відчуєш зміни в своєму житті.

Тренінг розрахований на дванадцять тижнів. Коли я почала його проходити ранньою весною 2018 року, я спеціально вирішила не читати жодної сторінки наперед. На початку кожного тижня я прочитувала завдання та пояснення до них і протягом наступних семи днів намагалася сумлінно виконувати їх.

Скажу чесно: було важко. Іноді я плакала, усвідомлюючи щось про себе, іноді надихалася. А нові завдання додавалися щотижня. Я не буду їх тут перераховувати, для цього ж існує тренінг. Відлуння цього досвіду можна знайти навіть у цьому блозі.

Ще хочу відзначити, що я дуже вдячна своєму чоловікові, який підтримав мене, незважаючи на мої дивні вимоги, як то раз на тиждень відпускати мене на побачення із самою собою чи встати вдосвіта, щоб все одно не встигнути приготувати сніданок... Дякую тобі, любий за те, що так кохаєш мене.

Отже підсумовую: "Шлях митця" - це практичний тренінг, який включає завдання, розраховані на дванадцять тижнів роботи. Щотижня тобі доведеться навчитися вшивати в своє буденне життя звички митця та проводити рефлексію. Це все допоможе тобі позбутися від комплексів та самоутисків і відкрити свій творчий потенціал.

Підходить для всіх митців, як для новачків, так і для тих, хто з якихось причин загубив свій шлях.

Переваги "Шляху митця" для мене

  1. Дванадцять тижнів навчання. Здається що це надзвичайно довго і важко витримати, але мені такий формат сподобався через те, що в мене було достатньо часу на вивчення матеріалу, неквапливого його виконання і що найголовніше - здобуття звички.
  2. Багато завдань і мало прикладів. Ця книга - концентрат практичних знань і трохи філософії. Тому я й писала раніше, що просте її прочитання до результату не приведе.
  3. Потужні осяяння. Інструмент "ранкові сторінки" став для мене конвеєром осяянь. Вони допомогли мені і в рефлексії, і в роботі над книгами. Це дуже круто.
  4. Налагодився контакт із внутрішньою дитиною (митцем).
  5. Я зрозуміла, що заздрю і чому я це роблю

Недоліки "Шляху митця" для людей

У мене поганих спогадів про цей тренінг немає зовсім. Лишень захоплені вигуки. Але я розумію, що люди різні, тому відгуки різні. В моїй групі також не всі дійшли до кінця, але це нормально.

Я дуже сильно намагатимусь не заперечувати цим недолікам, але ж і мої переваги також можуть когось налякати)

  1. Не можливо виконати завдання в реаліях України. Прикладом в тому відгуку є неможливість займатися дайвінгом мамі з двома дітьми в континентальній Україні. Тут читачка зрозуміла завдання буквально, але ж можна роздивитися варіанти: зайнятися дайвінгом в басейні, річці. Щоб просто відчути атмосферу і драйв, тоді і з'явиться натхнення для виконання мрії.
  2. Часті згадки про бога. 
  3. Необхідність щоденного писання від руки.

Заключна часина

Навіть ті, кому деякі елементи цього тренінгу не підійшли, визнають, що книга насправді надзвичайна. Визнають талант та велику роботу, яку зробила Джулія Кемерон, щоб тисячі людей по всьому світу знайшли свого митця.

Не важливо, ким ти є - письменницею, танцюристкою чи акторкою, а може архітекторкою чи програмісткою, тобі обов'язково знадобиться потужний творчий стимул, який дарує ця книга.

Моя оцінка 5⭐(зірок). Рекомендовано: всім.


До зустрічі на друкованих сторінках!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Використання електронних листів для залучення читачів та збільшення продажів

Вітаю, творчі душі! Я вчу і вчуся разом з вами, тому сьогодні будемо розглядати тему електронних розсилок та використання їх для просування ...