Ти успішно провела перемовини і отримала згоду приєднатися до команди. Що далі? Я добре пам'ятаю той день, коли вперше отримала згоду на реєстрацію. Це було для мене несподіванкою, адже я тільки тренувалася проводити співбесіди. Тремтячими руками я писала своїй наставниці: "Що мені робити далі?"
З тих пір пройшло чимало часу, і тепер я маю покроковий план дій із запуску новачка. Тут я розповім скорочену версію цього плану, скажімо, універсальний варіант. Його можна підлаштувати для будь-якої компанії, для будь-якої команди. Сподіваюся, ця інформація стане тобі у нагоді. Як вдячність прийму підписку на мій блог.😉 Тобі це також буде корисним, адже я публікую тут багато корисної інформації.
Крок 1. Реєстрація
Перше, що потрібно зробити, дати посилання на реєстрацію. В залежності від правил компанії та стратегії розвитку твоєї команди тут можуть бути підпункти. В будь-якому разі тобі потрібно слідкувати за процесом, бути весь час на зв'язку, щоб ненав'язливо, але оперативно реагувати на дії або бездіяльність новачка.
Я реєструю людей і вглиб і шир, допомагаючи активним партнерам зростати, тому новенька може опинитися як в першій лінії, так і в глибині, але в будь-якому разі я буду навчати та підтримувати її.
Крок 2. Даємо загальну інформацію
Після реєстрації не залишай молодого партнера сам на сам з новою реальністю. Додай її до чату новачків і починай навчання. Ось те, що обов'язково потрібно дати:
- Суть роботи. Якщо людина ще не має досвіду роботи в мережевому, обов'язково поясни, за що компанія платить консультантам. Основний принцип нашого бізнесу дуже простий - створювати товарообіг. Але нам не байдуже, як це буде зроблено. Наша мета полягає не в тому, щоб зареєструвати якнайбільше людей та змусити їх зробити замовлення. Ми повинні показувати на своєму прикладі, що можна збільшувати свої доходи, допомагаючи оточенню.
- Про компанію. Обов'язково дай інформацію про історію своєї компанії та її переваги, а також маркетинговий план. Краще, якщо це буде зроблено через призму власних вражень. Говори про те, що цінуєш найбільше саме ти.
- Про команду. Розкажи докладніше про те, як взаємодіють учасники команди, як розвивається структура. До кого можна звернутися, якщо ти раптом не зможеш виходити на зв'язок. Це дасть новенькій відчуття надійності та турботи.
- Історії успіху. Дуже добре, якщо в новенької будуть наочні приклади партнерів, які досягли успіху. Це найкраща мотивація для розвитку в будь-якій справі, а тим паче в нашому бізнесі.
Крок 3. Оформлення першого замовлення
Кожен партнер в мережевому бізнесі повинен бути також і споживачем. Це потрібно пояснити одразу. Звісно люди приходять сюди заробляти і не всі розуміють, чому вони повинні щось купувати. Якщо після прослуховування суті бізнесу молодий партнер все ще не розуміє значення особистого споживання, тобі потрібно донести.
Після цього переходь до знайомства з асортиментом та виявлення потреб. Тут в нагоді стануть опитування, каталог та акційні пропозиції від компанії.
Розкажи про методи створення особистого товарообігу, які ти використовуєш, а також про ті, які були випробувані іншими членами твоєї команди.
Дай покрокову інструкцію, як оформлювати замовлення.
Крок 4. Рекрутинг
Після того, як новачок активує свій кабінет, можна переходити до розкриття методів рекрутингу. Я проти того, щоб обмежувати новачка в методах. На мою думку, задача наставниці показати і пояснити якомога більше різних варіантів, а партнер повинен сам обрати той, який йому або їй найкраще підходить.
Проведи знайомство з джерелами вихідного й вхідного трафіку і поясни, як працювати з різними цільовими аудиторіями. Проведи консультацію з вибором методу рекрутингу. Разом розробіть стратегію. Після цього можна переходити до тренувань.
Наголоси на необхідності побудови особистого бренду з перших днів співпраці.
Крок 5. Підвищення мотивації та впевненості
Важливість цього кроку розуміють всі, але мало в кого є система, яка могла б надихнути на довготривалий строк та розвинути впевненість в собі. Звісно, щоденні мотиваційні повідомлення, відвідання заходів компанії, вебінари, навчання, планерки, також допомагають, але, на мою думку, важливо, щоб мотивація йшла зсередини. Інакше це буде наче ти тягнеш партнерів до їхнього успіху, а вони ліниво переставляють ноги, коли могли б бігти.
Вважаю так, бо маю з чим порівнювати. Після проходження навчання за напрямом мотивація та впевненість я вже ніколи не скажу, що в мене нічого не вийде, або що я чогось не можу. І тим паче мене більше не потрібно тягнути. Я сама прямую на вершину так, як мені подобається.
Методи взаємодії з новачком
- Особистий навчальний чат. Тут можете бути тільки ви з новенькою, а може ще кілька досвідчених членів команди, які допоможуть у разі твоєї відсутності.
- Груповий навчальний чат. Він може бути постійний, якщо в тебе дуууже багато партнерів, або тематичний, де розглядається якась методика роботи чи навчальний курс.
- Командний чат. Сюди додаються всі: і новенькі, і старенькі, можна навіть кандидатів додавати. Сюди кидаємо мотивацію, оголошення, акції від компанії, вітаємо, флудимо.
- Планерки. Це щоденні, щотижневі, щомісячні зустрічі (обирай свій варіант), де обговорюються цікаві теми, інсайти, стратегія розвитку. Це живе спілкування, можливість спитати в наставника, тренування.
- Вебінари. Це зустріч з презентацією, де в партнерів також є можливість поспілкуватися з докладником, але тут партнери зазвичай не можуть спитати голосом. Докладником може бути будь-який партнер структури. Це і навчання, і тренування навичок виступу та лідерства.
- Особисті консультації. Особисті відео- або аудіодзвінки також хороший метод мотивації та навчання. Розбір діяльності, соціальних сторінок, консультації по рекрутингу та організації особистого товарообігу можуть бути проведені голосом. Деяким людям так легше доносити та сприймати. Тож тримай зв'язок так, як тобі зручно.